Проект «Формування колективу шляхом залучення учнів до змістовного дозвілля та відпочинку»

П р о е к т

«Формування колективу шляхом залучення учнів до змістовного дозвілля та відпочинку»

Автор проекту:

Єграшіна Світлана Анатоліївна

соціальний педагог

Львів – 2015

Зміст

1.     Презентація автора проекту
2.     Актуальність даної теми
3.     Цільова група
4.     Мета проекту
5.     Завдання, які стоять перед керівником проекту
6.     Кроки для досягти поставленої мети
7.     Очікуваний результат
8.     Що зроблено і чого досягнено. З досвіду роботи керівника проекту.
9.     Додатки

1.     Презентація автора проекту
Єграшіна Світлана Анатоліївна
Дата народження: 17.08.1989р.
Освіта і стаж роботи:
2006р. – закінчила середню школу №21 м. Львова.
2010р. – закінчила Педагогічний коледж Львівського національного університету імені Івана Франка з відзнакою та отримала диплом бакалавра.
2012р. – Тернопільський національний педагогічний університет  імені Володимира Гнатюка та отримала диплом спеціаліста.
Додаткова освіта:
2006р. – пройшла курси при Львівському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та отримала посвідчення волонтера.
2006р. – обрано дійсним членом МАН секція психології.
Спеціальність за дипломом: соціальний педагог.
Стаж роботи: 5 років
Педагогічний стаж: 5 років
Стаж роботи класним керівником: 4 роки.
Представляю Львівське вище професійне училище дизайну та будівництва у якому працюю із 2010р. на посаді соціального педагога, і свою роботу поєдную із класним керівництвом. Зараз Вашій увазі представляю проект який розробила власноруч спираючись на досвід А.С. Макаренка. В своїй роботі керуюсь наступним принципом: «Праця – для себе, плоди праці – для дітей. Іншого сенсу в праці немає!» В роботі враховую потреби та побажання учнів, всі рішення стараємося приймати колегіально.
 

2.     Актуальність даної теми.
 
Дану тему я обрала зовсім не випадково, оскільки це вже моя третя група. На початку як тільки керівництво навчального закладу на початку року внесла пропозицію про те, щоб я була класним керівником, то я вагалась чи варто брати на себе відповідальність за виховання молодого покоління. Але подумавши я твердо вирішила, що із самого початку буду докладати максимум зусиль, щоб із групи утворити колектив, де кожному її членові буде комфортно навчатись та проводити своє дозвілля.
Свою всю роботу яка є досить не легкою я спиралась на вчення А.С. Макаренка, бо саме його формування колективу мені особисто є досить близьким.
 
3. Цільова група.
 
учні групи №21, які навчаються за професією «Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів» Львівського ВПУ дизайну та будівництва.
 
4. Мета проекту.
 
Мета – сформувати колектив, який матиме в собі органи учнівського самоврядування, здатен буде вирішувати самостійно поставлені завдання, та який після завершення навчання в училищі буде підтримувати дружні стосунки.
 
5. Завдання, які стоять перед керівником проекту.

 

  • Формування класного колективу, дружного, згуртованого, творчого.
  • Створення умов для формування особистості кожного учня.
  • Формування етично-ціннісних поглядів учнів.
  • Організація всіх видів діяльності, які допомогли б розкритися кожному учневі в групі.
  • Вирішити ці завдання може лише насичене цікавими справами життя групи. На самому початку роботи з учнями я провела декілька тестувань. Був
  • складений психологічний портрет не лише кожного учня, але і всієї групи, проаналізувала особові справи кожного учня (Дивись Додаток А).
 
6. Кроки для досягти поставленої мети.
 
1. відкритість – спільне планування (класний керівник + учні + батьки);
2. привабливість майбутньої справи – захопити учнів кінцевим результатом;
3. діяльність – активна участь у заходах всіх рівнів;
4. свобода участі – враховується думка учнів та батьків у виборі завдання у позакласному заході;
5. зворотній зв'язок – обговорення кожного позакласного заходу (рефлексія);
6. співтворчість (співпраця+творчість) – право вибору партнера по виконуваній справі;
7. успішність – відзначати реальний успіх виконаної справи.
7. Очікуваний результат
Як класний керівник вкінці свою групу хотіла б побачити дружнім колективом та індивідуумами які приноситимуть користь не лише своїй державі як кваліфіковані працівники, а також стануть добрими людьми.
 

Ви думаєте, що виховуєте дитину тільки тоді,
коли з нею розмовляєте, чи караєте її.
Ви виховуєте її кожну мить Вашого життя,
навіть тоді, коли Вас немає вдома.»
А.С.Макаренко.
 
10. Що зроблено і чого досягнено. З досвіду роботи керівника проекту.
 
Як класний керівник працюю над проблемою «Формування повноцінного, дружного колективу,  в якому кожен учень розвиватиметься як цілісна й гармонійна особистість». Вважаю, що це питання не нове, але з огляду на великі політичні та суспільні зміни, воно набуло зараз іншого звучання і змісту. Людина не може існувати ізольовано від суспільства. Вона постійно знаходиться у русі, здобуває нові знання і обмінюється інформацією з оточуючими. Слово «колектив» походить від латинського «collectivus», яке виникло від слова «collegere» – збиратися разом. Проте в сучасному розумінні колектив – це зовсім не механічне об’єднання індивідів. Колектив –це особливий єдиний цілісний організм, що живе по своїх законах. Саме взаємозв’язок, відносини і переваги дають можливість колективу набути певної структури, емоційного забарвлення, особливого «духу». Колектив – соціально значима група людей, які об’єднані спільною метою, узгоджено діють для досягнення мети і мають органи самоврядування. Його характеризують єдність мети, цілей, високий рівень міжособистісного спілкування, згуртованість, внутрішня дисципліна, специфічні норми співжиття. Він є ланкою, що з’єднує особистість із суспільством. Виховання особистості в колективі є втіленням закономірностей розвитку суспільства, адже в колективних взаєминах створюються умови для соціально-психічного розвитку. Відокремившись від колективу, людина опиняється в соціально-психологічному вакуумі, що значно ускладнює її розвиток.
Організатором діяльності учнів у групі, координатором впливу є класний керівник. Важливе завдання класного керівника – створення умов для саморозвитку та необхідність формування і виховання в кожному учневі сильної  особистості з чітко вираженим власним “Я”, що здатна обґрунтовано відстоювати власну життєву позицію і погляди.
В роботі враховую потреби та побажання учнів, всі рішення стараємося приймати колегіально. Провели велику кількість годин спілкувань; мали тематичні екскурсії (похід на Ратушу, Високий Замок, в театр «Воскресіння», театр ім. М.Заньковецької,  кінопалац ім. Коперника та на футбол). Приймаємо участь в конкурсах та загально училищних  заходах. Протягом навчального року були проведені батьківські збори (25.10.2014р. – присутні 16 батьків; 14.03.2015р. – присутні 18 батьків, 24.10.2015р. – присутні 17 батьків), під час яких було обговорено внутрішньо училищний розпорядок, поведінку та успішність учнів.
Великого значення надаю учнівському самоврядуванню. Будую роботу класу так, щоб учні мали змогу самі вирішувати, що ми будемо робити в групі, в яких конкурсах брати участь, чому саме такі види діяльності оберемо. Прагну добитися того, щоб учні самостійно працювали без вказівки, щоб самі виявляли бажання займатися не лише своєю освітою, але і позакласними справами. Бо це теж надзвичайно важливий аспект розвитку особистості. На початку року були проведені загальні збори класу, на яких учні самі обрали актив групи.
Станом на сьогоднішній день у групі навчається 20 учнів, із них 18 учнів із шкіл м. Львова, 2 із сільських шкіл. Також мною, як класним керівником було проаналізовано середній бал свідоцтв про базову загальну середню освіту, то можу сказати що рівень знань на низькому рівні, і середній бал групи складає всього лише 4.8 бала. Проаналізована позаурочна діяльність учнів (Див. Додаток Б).
 
 
В додатках ви маєте можливість переглянути наші досягнення, наше дозвілля та те як ми вчимось. Також в навчальній групі є свої певні традиції, а саме:
завжди бери із собою фотоапарат, для того щоб потім міг пригадати приємні моменти які були в групі;
фото на згадку після кожного завершення курсу;
перетворення батьківських зборів на свято (збори яких не бояться діти і люблять батьки).

 

 

Анкета вступника

ПОДАТИ ЗАЯВУ

Календар

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні129
mod_vvisit_counterВчора115
mod_vvisit_counterЦього тижня830
mod_vvisit_counterМинулого тижня1412
mod_vvisit_counterЦього місяця3375
mod_vvisit_counterМинулого місяця2495
mod_vvisit_counterВсього529945

Онлайн: 4
IP адреса: 54.198.205.153
,
Сьогодні: 21 вер., 2018
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval